Hur funkar Mina Abonnemang?

  • Hur ändrar jag utskicksdatum?
    Du kan ändra när din nästa leverans skickas genom att gå in på Mina Beställningar. Välj fliken som heter Mina Abonnemang. Klicka på Ändra-knappen på det abonnemang du vill ändra och skrolla ner till kalendern. Där kan du välja vilket utskicksdatum du vill ha för din nästa leverans.

    Får jag information om min kommande leverans?
    Ja, du får ett mail 5 dagar innan vi skickar din beställning, så att du hinner ändra utskicksdatum, ändra produkterna eller hoppa över utskicket helt.

    Hur funkar det om mina linser inte finns i lager?
    Vårt system tar hänsyn till den genomsnittliga leveranstiden av dina linser. Om dina linser inte brukar finnas i lager skapas din order några dagar före ditt önskade utskicksdatum, så att vi hinner beställer in dina linser.  

    Hur fungerar det med betalning?
    Alla våra betalningar hanteras av Klarna och du väljer betalsätt på kassasidan när du startar ditt abonnemang.

    Hur ändrar jag leveransadress?
    För tillfället går det inte att byta leveransadress. För att göra det behöver du avsluta ett aktivt abonnemang och skapa en ny. Vänligen kontakta kundservice vid fler frågor.

    Hur avslutar jag mitt abonnemang?
    Du kan avsluta ett abonnemang när du vill. Detta gör du genom att gå in på Mina Beställningar. Välj fliken som heter Mina abonnemang. Klicka på Papperskorg-symbolen på det abonnemang som du vill avbryta. Då får du upp ett meddelande som säkerställer att du vill avsluta ditt abonnemang. Klicka då på Ta bort.

  • Fick du svar på din fråga?

    Ja   Nej