Hur fungerar linsabonnemang?
-
Utöver att det blir enkelt och smidigt att få dina linser hemskickade så får du dessutom 10% rabatt och fri frakt på beställningar som levereras via ditt abonnemang. Om du vill göra en ändring i ditt abonnemang loggar du in på Mina Sidor och går vidare till Mina Abonnemang.
Hur ändrar jag utskicksdatum?
Klicka på Ändra-knappen på det abonnemang du vill ändra och skrolla ner till kalendern. Där kan du välja vilket utskicksdatum du vill ha för din nästa leverans.Hur ändrar jag leveransadress?
Det går inte ändra leveransadress på ett befintligt abonnemang. Om du vill ändra din leveransadress behöver du avsluta ditt aktiva abonnemang och aktivera det på nytt med den nya leveransadressen.Hur fungerar det med betalning?
Alla våra betalningar hanteras av Klarna och du väljer betalsätt på kassasidan när du startar ditt abonnemang. Om du vill byta betalsätt behöver du avsluta ditt aktiva abonnemang och aktivera det på nytt med det nya betalsättet.Får jag information om min kommande leverans?
Ja, du får ett mail 5 dagar innan vi skickar din beställning, så att du hinner ändra utskicksdatum, ändra produkterna eller hoppa över utskicket helt.Hur avslutar jag mitt abonnemang?
Du kan avsluta ett abonnemang när du vill. Klicka på papperskorgen för det abonnemang som du vill avsluta och följ instruktionerna.
-
Fick du svar på din fråga?