Vad är Mina Sidor?

  • Mina sidor är dina personliga sidor där du bl a kan se din beställningshistorik, upprepa tidigare beställningar, lägga till dina favoritprodukter samt spara dina recept för kontaktlinser och glasögon.

    Vad kan du göra på Mina Sidor?

    Min profil

    • Lägga till och ändra dina personliga uppgifter
    • Byta lösenord
    • Avsluta ditt Mina Sidor-konto.

    Mina beställningar

    • Se orderhistorik
    • Se vilka bågar du har provat hemma
    • Administrera ditt existerande linsabonnemang eller skapa ett nytt
    • Aktivera ditt Norwegian Rewardnummer på Mina Sidor för att ta del av deras erbjudanden när du handlar hos oss

    Min optik

    • Lägga till och administrera dina kontaktlins- och glasögonrecept.
    • Lägga till dina favoritprodukter för att lätt hitta till dem på vår hemsida.

    Beställ igen-knapp

    • Med några enkla klick kan du beställa samma produkter som du senast beställde av oss.

     

    Hur får jag tillgång till Mina Sidor?

    • Om du redan har skapat ett konto så loggar du in här.
    • Om du inte tidigare skapat ett konto så registrerar du dig här.

    OBS! När du registrerar dig för första gången behöver du aktivera ditt Mina Sidor-konto. Du får då ett mejl till den valda e-postadressen med en aktiveringslänk. Några snabba klick därefter så är du igång med Mina Sidor.

    Jag hittar inte mailet med aktiveringslänken!

    Om du inte hittar aktiveringsmailet så beror det vanligen på att det hamnat i e-postklientens skräpinkorg. Kika i så fall i skräpinkorgen så ska du kunna slutföra aktiveringen av ditt konto.

    Jag kommer inte ihåg mitt lösenord!

    Inga problem, du kan enkelt skapa ett nytt lösenord genom att klicka på "återställ lösenord" här.

    Måste jag skapa ett Mina Sidor-konto för att handla hos er?

    Nej, du kan självklart göra ditt köp utan att skapa ett Mina Sidor-konto.

    Jag hittar inte min orderhistorik!

    Kontakta kundservice så hjälper vi dig självklart att ta fram dina uppgifter. Du når oss via mail, chatt eller på telefon 020-23 20 20.

    Hur kan jag byta mailadress på Mina Sidor?

    Vi kan tyvärr inte byta mailadress på ditt Mina Sidor-konto, utan du behöver skapa ett nytt konto med din nya mailadress. Observera att din orderhistorik inte följer med till det nya kontot.

    Alla beställningar sparas på den mailadressen som du anger i kassan, så det enklaste sättet att byta från ett konto till ett nytt är att logga in med ditt gamla konto, upprepa beställningen från din orderhistorik, och sedan skriva in din nya mailadress i kassan. När du loggar in med ditt nya konto nästa gång finns den nya beställningen sparat där.

  • Fick du svar på din fråga?