Hur gör jag en retur?

  • Har du fått en retursedel i paketet använder du den för att skicka tillbaka dina varor. Har du inte fått en retursedel tar du alltid kontakt med vår kundservice.

    LensWay står för portokostnaden av din retur vid användning av vår retursedel. När du skickar din order tillbaka, använd gärna originalkartongen eller motsvarande emballage som skyddar produkterna väl.

    Kampanjer och erbjudanden kan ha specifika regler och villkor och måste nyttjas i enlighet med dessa. Vid eventuell retur/byte efter kampanjperioden kan erhållna rabatter inte utnyttjas.

    OBS! Glöm inte att rapportera din retur även hos Klarna, då pausas nämligen din faktura under tiden vi hanterar din retur. Detta kan du enkelt göra via Klarna-appen, Klarnas hemsida eller genom att ringa Klarna på 08-120 120 10.

  • Vill du hjälpa oss att förbättra svaret?

    Nej   Ja

    Vilken information saknar du?