Hur gör jag en retur?
-
LensWay står för portokostnaden av din retur förutsatt att du följer våra returinstruktioner.
Returintruktionerna får du tillgång till så fort du registrerat din retur. Se nedan hur du går tillväga.
Glasögon
Om du vill returnera glasögon, använder du retursedeln som ligger i paketet för att skicka tillbaka dina varor. Har du tappat bort din retursedel så kan du kontakta vår kundservice för att få en ny.
Linser och tillbehör
Om du vill returnera hela din beställning kan du registrera din retur via Mina Sidor. Observera att du bara kan returnera oöppnade, oskadade och omärkta förpackningar. Vill du returnera en del av din beställning? Kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig att registrera din retur.
OBS! Glöm inte att rapportera din retur även hos Klarna, då pausas nämligen din faktura under tiden vi hanterar din retur. Detta kan du enkelt göra via Klarna-appen, Klarnas hemsida eller genom att ringa Klarna på 08-120 120 10.
-
Fick du svar på din fråga?
Vilken information saknar du?